Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Μουσικοκινητικό "Ο παλιάτσος"

Ένα τραγούδι που αγαπώ και που είμαι σίγουρη πως και τα παιδιά θα το λατρέψουν!
Εδώ θα το ακούσετε και στη συνέχεια θα δείτε την δική μας πρόταση για μουσικοκινητική απόδοση!

"Ο παλιάτσος" (στίχοι και κινήσεις)

Ένας (τον αριθμό ένα με το δάχτυλο)  παλιάτσος είμαι εγώ (δείχνω τον εαυτό μου από πάνω ως κάτω)
καλή σας μέρα (χαιρετάω)

Ξέρω να κλαίω (σχηματίζω δάκρυα κάτω από τα μάτια), να γελάω (με τα δυο μου δάχτυλα περιγράφω το χαμόγελο στο στόμα μου), να πονώ (παίρνω έκφραση πόνου στο πρόσωπο και κουρνιάζω)
ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα (απλώνω το ένα χέρι δεξιά το άλλο αριστερά)
γι' αυτό μπορώ να σας το πώ...

ρεφρέν(α)
Τραγούδι λέω δυνατά (βάζω τα δυο μου χέρια γύρω από το στόμα σαν να φωνάζω και να δημιουργώ χωνί)
ν’ ακούσουν όλα τα παιδιά ( δείχνω τους συμμαθητές μου)
ν’ ακούσει η πολιτεία (δείχνω κάπου έξω πχ παράθυρο)
(εδώ στο τραγούδι έχει 3 χτυπήματα τα οποία τα κάνω είτε με τα πόδια είτε με παλαμάκια)
κι απ’ το τραγούδι μου αυτό
παλιάτσοι άλλοι εκατό  (κουνώ όλα μαζί τα δάχτυλα για να δείξω την έννοια του πολυ) να βγουν στην κοινωνία
Χ2

ρεφρέν(β)
Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα
να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής
να τραγουδάς κι εσύ απ’ την πλατεία
να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις
(σε όλη τη στροφή πιανόμαστε σε κύκλο με χεράκια και πηγαίνουμε μέσα έξω)

Χ2 ρεφρέν (α)

Χ1 ρεφρέν (β)

Χ1 ρεφρέν (α)

Ένας παλιάτσος είμαι εγώ
καλή σας μέρα...(χαιρετάμε και ξαπλώνουμε στο πάτωμα)



"Ο παλιάτσος"  (στίχοι)

Ένας παλιάτσος είμαι εγώ
καλή σας μέρα

Ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ
ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα
γι'αυτό μπορώ να σας το πω

Τραγούδι λέω δυνατά
ν’ ακούσουν όλα τα παιδιά
ν’ ακούσει η πολιτεία
κι απ’ το τραγούδι μου αυτό
παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία

Κι έτσι όλοι μαζί κι αντάμα
να τραγουδάμε τα δίκια της ζωής
να τραγουδάς κι εσύ απ’ την πλατεία
να μάθεις φίλε μου σωστά να ζεις

Τραγούδι λέω δυνατά
ν’ ακούσουν όλα τα παιδιά
ν’ ακούσει η πολιτεία
κι απ’ το τραγούδι μου αυτό
παλιάτσοι άλλοι εκατό να βγουν στην κοινωνία

Ένας παλιάτσος είμαι εγώ
καλή σας μέρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου